Feria Del Libro Digital

Gran exposición gratuita de libros en formatos PDF, EPUB y MOBI

Introducción a la lingüística española

Resumen del Libro

Libro Introducción a la lingüística española

Introducción a la lingüística española provides a systematic overview of key areas of Spanish linguistics, including the sound system, forms of words, syntactic patterns, the development of the language, and regional, social and contextual variation. Written entirely in Spanish from the viewpoint of contemporary descriptive linguistics, it employs a flexible approach that incorporates trends from different theoretical perspectives as well as the most recently published research.

Ficha Técnica del Libro

Número de páginas 411

Autor:

  • Milton M. Azevedo

Categoría:

Formatos Disponibles:

PDF, EPUB, MOBI

¿Cómo descargar el libro?

Valoración

Popular

3.3

50 Valoraciones Totales


Otros libros relacionados de Filología

Merriam-Webster's Word-For-Word Spanish-English Dictionary

Libro Merriam-Webster's Word-For-Word Spanish-English Dictionary

For grades 3 & up! Offers word-for-word equivalents for each term in Spanish and English. Designed especially for Spanish speakers preparing for standardized tests in English. 50,000 bidirectional, bilingual entries (English to Spanish and Spanish to English) cover core vocabulary. User-friendly format for easy word search.

El español y su sintaxis

Libro El español y su sintaxis

El español y su estructura, Segunda edición, es un repaso íntegro del español para estudiantes bilingües a nivel universitario. Ha sido concebida para hispanohablantes que han vivido en contacto con el idioma pero que no han recibido instrucción formal en la adquisición de la escritura estandarizada del idioma. Este texto puede usarse en un nivel básico como a nivel intermedio, sin embargo rinde mejores resultados cuando se emplea en cursos secuenciales a nivel de universidad.Sus 15 capítulos han sido corregidos y modificados con vistas hacia un mejor y más fácil entendimiento del...

Aprenda en Su Auto Ingles

Libro Aprenda en Su Auto Ingles

Broadens vocabulary base. Adds even more grammar skills. Enriches conversational abilities. The Fastest Way to Learn a Language, Guaranteed! Easy to use while driving, walking, working around the home. Available in three levels -- beginning through advanced. Recorded by professional native speakers. Unique format allows for recall and repetition. Includes Listening Guide(s) with recorded text and grammar notes. Focus is on communication!

Workbook/Lab Manual Vol. 1 to accompany ¡Apúntate!

Libro Workbook/Lab Manual Vol. 1 to accompany ¡Apúntate!

The Workbook / Laboratory Manual, Volume 1, provides a wealth of activities, both aural and written, that reinforce chapter content. For use with either the Audio CD Program, Part 1, available for student purchase, or with the free, downloadable MP3 files in the Online Learning Center. Covers Chapters Primeros pasos –- Chapter 9 Answers found in the appendix.

Novedades Literarias



Últimas Búsquedas


Categorías Destacadas