Feria Del Libro Digital

Gran exposición gratuita de libros en formatos PDF, EPUB y MOBI

Manual of Judeo-Spanish

Resumen del Libro

Libro Manual of Judeo-Spanish

Combines the best in wealth of vocabulary, important knowledge of grammar, and authentic sources of the oral and written language, reflecting the language and culture of the Jews expelled from Spain.

Ficha Técnica del Libro

Subtitulo : Language and Culture

Número de páginas 330

Autor:

  • Marie-christine Varol-bornes

Categoría:

Formatos Disponibles:

PDF, EPUB, MOBI

¿Cómo descargar el libro?

Valoración

Popular

4.7

83 Valoraciones Totales


Otros libros relacionados de Filología

¿Como se dice...?, Enhanced

Libro ¿Como se dice...?, Enhanced

¿CÓMO SE DICE . . . ? Enhanced Tenth Edition’s proven four-skills methodology, unparalleled grammar explanations, flexibility, and ease-of-use are some of the many reasons for the success of this renowned introductory Spanish program. The tenth edition features all new chapter dialogues, student centered activities, updated vocabulary and cultural information, additional literary readings, and a complete technology package that includes iLrn: Heinle Learning Center. The Enhanced edition features the addition of dazzling video footage and photography of National GeographicTM into iLrn to...

Árabe marroquí: de la oralidad a la enseñanza

Libro Árabe marroquí: de la oralidad a la enseñanza

Marruecos protagoniza desde finales del siglo XX un esfuerzo sin parangón por normalizar la escritura y el sistema gramatical de su lengua vernácula, el árabe marroquí. Y ello es así merced a una serie de propuestas concretas para su estandarización, mediante la recopilación y la creación de textos en árabe marroquí, o bien a través de la traducción desde otros idiomas. Profesores y profesionales de la educación han venido a reforzar esta nueva realidad al defender la necesidad de enseñar –al menos en la Educación Primaria– en la lengua materna de los marroquíes: el árabe ...

Workbook/Lab Manual Vol. 1 to accompany ¡Apúntate!

Libro Workbook/Lab Manual Vol. 1 to accompany ¡Apúntate!

The Workbook / Laboratory Manual, Volume 1, provides a wealth of activities, both aural and written, that reinforce chapter content. For use with either the Audio CD Program, Part 1, available for student purchase, or with the free, downloadable MP3 files in the Online Learning Center. Covers Chapters Primeros pasos –- Chapter 9 Answers found in the appendix.

Novedades Literarias



Últimas Búsquedas


Categorías Destacadas